Ebben az ingyenes anyagban 28 örökzöld tartalomötletet osztok meg veled, amiket bármikor használhatsz, ha éppen elakadnál a tartalomgyártásban. 
Azonban ezekkel a tartalmakkal nemcsak a hézagokat tudod kitölteni, hanem sokkal többet is tehetsz velük a márkádért.
Hiszen az örökzöld tartalmak:
időtálló információkat, értékes tanácsokat és releváns tartalmat nyújtanak a célközönséged számára, melyekkel a kettőtök között lévő kapcsolatot tudod erősíteni, mélyíteni – azzal, hogy jobban megismernek téged/a cégedet, a márkádat és azt, hogy milyen szolgáltatásokat és, vagy termékeket tudnak tőled vásárolni.
De miért érdemes örökzöld tartalmakat használnod?
- Először is azért, mert erősítik a márkád hitelességét. Hiszen minőségi, releváns információt közölsz bennük, melyek nagyon jó bizalomépítő elemek. Gondolj csak a rengeteg behind the scene (kulisszák mögötti) tartalomra, vagy olyan tippekre, tanácsokra, amik valóban hozzáadnak az emberek életéhez.
- Másodszor, ezek a tartalmak támogatják a keresőoptimalizálást (SEO). Hiszen a kulcsszavakkal, optimalizált címekkel ellátott tartalom bekerül a keresőbe. Gondolj csak a weboldaladon vagy a blogodban megosztott tartalmakra, amik kikerülnek a Google keresőfelületére – azok is pontosan így működnek. Ha jól választod meg a Címet és az ahhoz tartozó Leírást, akkor kereshetővé teszed a tartalmaidat.
- Harmadszor, az örökzöld tartalmak hosszú távú értéket képviselnek. Újra és újra fel lehet őket használni, hiszen ahogy változik egy énmárka, egy cégesmárka úgy változhatnak a céljai, az elképzelései, a világról alkotott “gondolatai” és az is, hogy milyen módon építi az üzletét.
Ezek a tartalmak valóban szuper lehetőséget adnak a tartós és eredményes online jelenléthez, a hosszú távú kapcsolódások kialakításához és ahhoz is, hogy a célközönséged még inkább megszeresse a márkádat!
Töltsd le te is a dokumentumot és használd bátran a felsorolt örökzöld példákat különböző formákban!