Leírás
Irígykedve nézed mások online kommunikációját, és arra vágysz, bárcsak Neked is olyan természetesen menne a közönségeddel való kapcsolódás? Az sem kizárt, hogy már egy szinten kapcsolódsz velük, de szeretnéd ezt még könnyedebbé és természetesebbé tenni? Ahogy a márkád folyamatosan veled együtt változik, úgy változik a kommunikációd is, azonban az esszencia, ami megkülönböztet állandó marad. A kurzus során a személyes és munkatapasztalataimat, illetve magyar és külföldi példákat osztok meg Veled, hogy valós helyzetekben kapj képet arról mitől lesz kiváló egy márka kommunikációja és az, amit mindenféleképpen kerülnöd kell.
A következő kérdésekre biztosan választ kapsz:
- mi az a márkakommunikáció, és hogyan tudod kamatoztatni?
- hogyan határozd meg a célközönséged?
- hogyan alakítsd ki a megfelelő tartalmat a közösséged számára?
- hogyan alakítsd ki a megfelelő kommunikációs stílust, amit sajátodnak érzel és amivel meg tudod hódítani a célközönséged?
- milyen vizuális elemekre figyelj a kommunikációd során?
Egy dologban pedig biztos vagyok: egy olyan marketing eszköz használatába vezetlek be a videókkal, ami sok új lehetőséget ad majd a kezedbe a vállalkozásod céljainak eléréséhez.
Kiknek ajánlom?
- olyan személyesmárkát vagy cégesmárkát építő vállalkozóknak, akik szeretnék megérteni, hogyan tudnak még közelebb kerülni a célközönségükhöz, hogyan tudnak hozzájuk eredményesebben mégis természetes módon kapcsolódni
- és neked is, akik szeretnék megérteni mitől lesz a kommunikációd egyedi és utánozhatatlan 😉