Branding munkafüzet

Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
18 900,00 Ft
Kezdj hozzá

Leírás

Ez a munkafüzet szószerint kézen fog és végigvezet a brand stratégia minden fontos állomásán. A kérdések mindegyike azt szolgálja, hogy meglátsd milyen alapokat kell végiggondolnod és megfogalmaznod ahhoz, hogy a márkád stabil lábakon álljon és ebből a stabil, és tudatos helyzetből úgy mutassa meg magát, hogy az szerethető legyen saját maga és a célközönsége számára is.

A munkafüzet egy valódi sorvezető, melyben 12 alappillért mutatok meg neked. Ezeknek az alapoknak az ismerete segíteni fog téged abban, hogy mostantól tudatosabban kezeld és építsd a márkádat.

 

A füzettel képes leszel megfogalmazni:

  • a branded történetét, vízióját, misszióját és üzenetét,
  • a személyiségjegyeket, melyekkel a branded rendelkezik,
  • az értékeket, melyek mentén építeni szeretnéd a vállalkozásodat,
  • a célközönséged,
  • a szolgáltatásaidat és, vagy a termékekeidet is, amiket kínálsz, és azt is
  • hogyan pozicionáld magad a piacon.

Ezekre is mind-mind kitérek a füzetben, hiszen szeretném, hogy 360°-ban beleláss a branding folyamatba, és sikerrel kommunikáld a márkád az online és offline világba egyaránt. Hiszem, hogy ezek az ismeretek nagyban megkönnyítik a vállalkozásod feljődését és sikerességét!

 

Jó szívvel ajánlom a Branding füzetet, ha:

  • most vágsz bele a márkád építésébe, legyen az személyesmárka vagy céges márka,
  • már egy ideje vállalkozol, de azt érzed hiányosak az alapjaid, és valamiért nem  tudod megfelelően kifejezni a márkád, és elérni a célközönséged,
  • illetve azoknak a marketingeseknek is, akik szeretnék brand stratégiai alapokkal felvértezni magukatés ezzel is az ügyfeleiket szolgálni.

 

A füzet a saját oktatási felületeden lesz elérhető. PDF formában kinyomtatható, így nemcsak online éred el, de bármikor kézhez is veheted és magaddal viheted bárhova.

 

A munkafüzet segít neked abban, hogy
Ti mondatátok
⭐⭐⭐⭐⭐
Anita
⭐⭐⭐⭐⭐
Delinke

Kurzus tartalom