Leírás
Ez a munkafüzet szószerint kézen fog és végigvezet a brand stratégia minden fontos állomásán. A kérdések mindegyike azt szolgálja, hogy meglátsd milyen alapokat kell végiggondolnod és megfogalmaznod ahhoz, hogy a márkád stabil lábakon álljon és ebből a stabil, és tudatos helyzetből úgy mutassa meg magát, hogy az szerethető legyen saját maga és a célközönsége számára is.
A munkafüzet egy valódi sorvezető, melyben 12 alappillért mutatok meg neked. Ezeknek az alapoknak az ismerete segíteni fog téged abban, hogy mostantól tudatosabban kezeld és építsd a márkádat.
A füzettel képes leszel megfogalmazni:
- a branded történetét, vízióját, misszióját és üzenetét,
- a személyiségjegyeket, melyekkel a branded rendelkezik,
- az értékeket, melyek mentén építeni szeretnéd a vállalkozásodat,
- a célközönséged,
- a szolgáltatásaidat és, vagy a termékekeidet is, amiket kínálsz, és azt is
- hogyan pozicionáld magad a piacon.
Ezekre is mind-mind kitérek a füzetben, hiszen szeretném, hogy 360°-ban beleláss a branding folyamatba, és sikerrel kommunikáld a márkád az online és offline világba egyaránt. Hiszem, hogy ezek az ismeretek nagyban megkönnyítik a vállalkozásod feljődését és sikerességét!
Jó szívvel ajánlom a Branding füzetet, ha:
- most vágsz bele a márkád építésébe, legyen az személyesmárka vagy céges márka,
- már egy ideje vállalkozol, de azt érzed hiányosak az alapjaid, és valamiért nem tudod megfelelően kifejezni a márkád, és elérni a célközönséged,
- illetve azoknak a marketingeseknek is, akik szeretnék brand stratégiai alapokkal felvértezni magukat – és ezzel is az ügyfeleiket szolgálni.
A füzet a saját oktatási felületeden lesz elérhető. PDF formában kinyomtatható, így nemcsak online éred el, de bármikor kézhez is veheted és magaddal viheted bárhova.
A munkafüzet segít neked abban, hogy
- helyretedd a branded alapjait,
- tudatosabban tekints a márkaépítésre,
- és képes legyél egy egységesebb márka megteremtésére, ami képes megszólítani a célközönségét.
Ti mondatátok

